Bestellen en bezorgen

  • Online bestellen bij SkoolShop
  • Je bestelling volgen
  • Bestelling annuleren
  • Bezorgen
  • Online bestellen bij SkoolShop

    In de SkoolShop kun je gemakkelijk een bestelling plaatsen. Een bestelling bestaat uit een aantal eenvoudige stappen:

    • Stap 1: De winkelwagen
      In de "Winkelwagen" staat een overzicht van de producten die je gekozen hebt. In dit scherm kies je jouw bestelwijze. SkoolShop biedt de mogelijkheid om het product thuisbezorgd te krijgen via PostNL.

    • Stap 2: Inloggen
      Als je nog niet bent ingelogd, wordt je nu gevraagd om dit te doen. Als je nog niet beschikt over een "Mijn SkoolShop"-account, dan kun je deze direct eenvoudig aanmaken.

    • Stap 3: Lever- en betaalwijze
      In deze stap kies je de betaalmethode. SkoolShop biedt de mogelijkheid te kiezen tussen iDeal en levering op rekening (na verificatie). Meer informatie over de betaalmethoden vindt je binnen de rubriek Betalen & Geldzaken.

      Ook kun je een afleveradres opgeven. Dit adres kan al eerder zijn ingevoerd in de "Mijn SkoolShop"-omgeving, of je kunt hier een nieuw afleveradres aanmaken. Afleveradressen worden bewaard, zodat je in de toekomst eenvoudig weer een bestelling op dit adres kunt laten bezorgen.

      Als je bestelling te groot is om met PostNL te bezorgen of levering door een monteur vereist, zal een Skool medewerker contact met je opnemen om de levering te bespreken.

    • Stap 4: Bevestigen
      Als je een betaalwijze hebt gekozen, hoef je alleen nog je bestelling te bevestigen. Voordat je dat doet, vragen wij je om te bevestigen dat je onze algemene voorwaarden hebt gelezen. Heb je jouw bestelling bevestigd, dan zie je een overzicht van de order en wordt deze per e-mail naar je verzonden. Zodra SkoolShop jouw order verzendt, ontvang je daarvan opnieuw een melding.

    Veelgestelde vragen:

    Wat is de status van mijn bestelling?
    Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?
    Wat zijn de bezorgkosten?
    Is een bepaald product op voorraad?
    Waar vind ik de status van mijn reservering?

    2. Je bestelling volgen

    Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een e-mail met hierin een Track & Trace nummer. Met dit nummer kun je volgen waar je pakket is. Daarnaast kun je in de "Mijn SkoolShop"-omgeving de orderstatus controleren.

    Als je bestelling te groot is om met PostNL te bezorgen of levering door een monteur vereist, zal een Skool medewerker contact met je opnemen om de levering te bespreken.

    3. Bestelling annuleren

    Zie hiervoor het item Ruilen en retour.

    4. Bezorgen en afhalen

    Je kunt je bestelling op verschillende manieren laten bezorgen of afhalen. SkoolShop biedt je hierin de volgende opties.

    • PostNL
      Een levering via PostNL wordt op je afleveradres aangeboden. Dit gebeurt de eerstvolgende werkdag na verzending vanuit ons magazijn tussen 9:00u en 18:00u.

    • Maatwerk
      Voor erg grote producten en voor producten die levering door een monteur vereisen, zal een Skool medewerker contact met je opnemen.

    Veelgestelde vragen:

    Wat zijn de bezorgkosten?
    Levert SkoolShop ook in het buitenland?
    Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?
    Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben?
    Is het mogelijk mijn bestelling af te halen?
    Er is iets mis gegaan met de levering van mijn bestelling?