Voor ICT'ers

Omdat u weet waar u het over heeft

Als ICT’er bent u voor Skool het eerste aanspreekpunt van de school of stichting. Uw kennis van ICT is het grootst bij u op school of binnen de stichting en wij zijn het verlengde van uw kennis.

Skool helpt de ICT’er in zaken waar hij of zij niet uitkomt door het aanbieden van verschillende beheer en support concepten binnen het onderwijs. Denk hierbij aan alle platformen: Windows, Apple, Google of Office365 of aan de internetverbinding of WiFi oplossingen. De school kiest, mogelijk in samenwerking met Skool, voor een bepaalde richting van hun onderwijs. Wij ondersteunen daarna in het implementeren van die keuze. Samen met de ICT’er zorgen wij ervoor dat alles zo ingericht is dat de directie, de leerkracht en vooral de leerlingen zorgeloos kunnen werken met alle gekozen oplossingen.

Mocht u als ICT’er onverhoopt nog tegen problemen aanlopen dan heeft Skool een deskundige servicedesk tot haar beschikking die elke werkdag van 08.00 uur tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar is. Daarnaast is het mogelijk om 24/7 gebruik te maken van de incidentenafdeling (Topdesk).

De missie van onze servicedesk luidt: Met de service van vandaag ondersteunen wij onderwijs van morgen.

Wilt u een afspraak met onze accountmanager?

Neem contact op!

contactformulier

Bel 040-_7507700